Credits
By inspire bunny on Friday, January 13, 2012 @ 6:51 PM



klik banner untuk join

Entri Terbaik Di Blog Cik Bunny ialah

Tips Post Status Terbaik di Facebook


Entri INI saya rasakan entri terbaik saya kerana tidak ramai orang tahu atau ambil berat bukan sahaja keselamatan facebook, malah keselamatan di wall facebook turut dijaga untuk mengelakkan sebarang perkara- perkara negatif, mencetuskan pergaduhan dan sebagainya hanya berpunca dari Facebook. Saya harap dengan entri ini mampu memberi kesedaran terhadap pembaca supaya lebih berhati hati dan bijak menggunakan Facebook. Juga saya harap saya boleh menang giveaway ni supaya saya nak entri ini dipromotekan di blog Eyriqazz.Com sebab sebenarnya entri ni dah lama dan masih berguna cuma kurang pembaca yang singgah entri ni. =.=

I Tag blogger yang rajin komen di blog Cik Bunny:


Copyright © 2012 InspireBunny - All rights reserved